tirsdag 10. juni 2008

Gå inn i bilen

I går skulle vi endelg på trening igjen. Veret hadde snudd så det var kaldare i lufta og då tenkte eg jo at det ville vere eit kjempegodt treningsver. Men eg gløymte å ta meg med i det rekneskapet. Formen min har vore dårleg i det siste og i går hadde eg bare ikkje lyst til noko. Men litt fekk han i alle fall trent seg på.
Fellesdekken gjekk fint. Eg trør eit skritt fram med venstre fot for å få beint nedslag når han skal dekke. Han set seg opp fint. Brukte kun frambeina fleire gonger. Trur treninga med kjappe sitt-dekk-sitt er med og hjelper.

Elisabeth tok ut Chico og eg trente Ekko på god avstand, men brått heiv Ekko seg frampå (eg fekk brennemerke i hendene sidan eg ikkje hadde godt nok tak i bandet). Han fekk ikkje gjort noko og landa fort igjen, men eg blir utkjørt av det kjenner eg. Blir sur og har ikkje lyst til å trene meir. Men vi gjorde no litt til.

Bakpartskontrollen gjekk sånn passe.

Kryp gjekk veldig bra. Det kan ikkje vere enkelt å krype på asfalt, men han gjorde gode forsøk. Det blir eit lite hopp for å få med bakbeina. Lurer på kor lite det bør vere?
Oppdaga forresten tidlegare på dagen at han hadde kobla det at eg sat på huk med å krype, for då eg skulle vere effektiv med kjappe sitt og dekk, sette eg meg på huk. Sjølv om Ekko då hadde tatt mange sitt og dekk, gjekk han fort over til å begynne å krype mot meg. Det var det der med å lære dei koblingen mellom ord og kropp....

Resten av kvelden trente eg på å gå inn i bilen. Eg sette meg i ein stol ved sida av bilen. Kasta godbitar inn i bilen. Ekko hoppa inn og fort ut igjen. Dvs han begynte med bare å ta hovudet inn, så framlabbane, så heile seg. Etter ein del inn og ut, blei han ståande i bilen, så sette han seg og til slutt la han seg. Men alt på den vesle plassen utanfor buret.
Då eg skulle kjøre bil igjen i dag, var han like vanskeleg i garasjen som før. Men no i kveld var han mykje enklare å lokke inn. Kan det vere dei gode kalkunkarbonadane?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja me stokk litt alle når Ekko plutselig bestemte seg for å prøva å ta Chico. Det e jo år og dag siden han har prøvd på noe sånn på trening. Me hadde liksom glemt ut at han av og te kan finna på noe sånne sprell. Heldigvis nådde han ikkje målet. Håpa håndå de blir fort goe igjen. Og så må me huska i framtidå at Ekko og Chico må ha veldig god avstand.