søndag 14. september 2008

Brukstrening

Denne laurdagen var det spor og runderingstrening på Ekko.

Spor
Eg hadde litt lita tid så eg la eit langt spor straks eg kom opp til Sviland. Bestemte meg at han skulle få gå det medan det var ferskt. Eg la karbonadebitar i ein del av sporet og ein stor premie på slutten. Grunnen til at eg la mat i sporet, var at han i det siste har hatt det vel travelt fram til målet. Tenkte godbitane skulle gjere at han senka tempo. Det såg strålande ut i starten, då gjekk han roleg og tok seg tid til godbitane. Men så var det som om sjølve sporet blei mykje viktigare enn godbitane. Farten auka og godbitane var ikkje alltid like viktige. Sjølve sporet gjekk han kjempebra. Eg greidde ikkje å lure han ein einaste gong ;-).

Rundering.
Målet mitt denne hausten er å få bringkobbelmeldingen på plass. Det har eg ikkje fåt begynt på ennå....
Sist vi runderte, trengte Ekko tid før han kobla ka han skulle gjere. Eg bestemte meg difor at det blei flying i dag òg. Kanskje med enkeltslag i siste økt (det blei det ikkje noko av). Denne gongen kobla han flott. Drivet framover var godt. Han kryssa nær meg og holdt eit strålande tempo. I første runde hjå Kari DM tok han med seg leika over til Gro. Eg lot det skje for han holdt flyten direkte til Gro og der blei den lagt igjen.

Nå må eg bare få begynt skikkeleg på meldingstreninga for han er eigentleg veldig klar for steget vidare.

Det gode med å pese han ut i dag, var jo at huset var fullt av gjester og han skulle vere aleine heime i mange timar på kvelden....

Atferdstrening
Seinare på dagen gjekk eg tur med Ekko. Brått kom det ein Cavalier ut av buskane. Den var flink i helsinga si og fekk lukte på Ekko. Ekko oppførte seg eksemplarisk.
I helsinga på gjester og når det ringer på døra, er han framleis vill, men landar fort (særleg på gjester som kjem inn - dørklokka er verre).

Ingen kommentarer: