tirsdag 23. september 2008

Det blir lite trening på oss.

Denne veka får Ekko lite trening, mens eg arbeider med hund heile tida. Stakkars han!

Måndag var eg medansvarleg for runderingskurskveld i retrieverklubben. Veldig kjekt og flinke hundar. Satsar på at noen av desse heng seg på brukshundgruppa etterkvart. Blir ny runde på torsdag.

I kveld har Ekko og eg vore figurantar på Siddis hundeskole sitt problemhund-kurs. Ekko er ein tolmodig og roleg figurant. Nokre av hundane var veldig nære til tider. Kjenner det er kaldt når sola forsvinn og eg må seie eg er imponert over Ekko som går att og fram på asfalten i 2,5 timar.

I morgon er det igjen eg som skal lære om å instruere hund. Eg går i beina på Arne på kvardagslydnadskurs.

Torsdag er det igjen runderingskurset og så satsar eg på å rekke litt trening på OD (ver litt seine før de dreg heim......).

Så altså stakkars Ekko. Det er godt han og Kvakki forstår kvarandre. Eg får seie at denne veka har eg trent på sosialisering, bilburet og ro.

Ja, forresten, bilete er jo ein av Marit og Jan Inge sin kvelpar. Oskar og eg var der forrige fredag. Kjempesøte! Det var rett før vi lurte med oss ein heim.

2 kommentarer:

Gro sa...

Du har det jammen travelt for tida ser eg. Men eg regner med du syns det er kjekt og lærer mye, selv om stakkars Ekko akkurat nå ikke får trent så mye. Ja, ja, han får jo opplevd litt alikevel. : )

Anonym sa...

Off da Ekko. Eg føle med deg. Det e noe piss å bare venta å venta. Me e jo ikkje skapt for å ligga i bilen heller da. Men du får nå håpa mor di lere skikkelig masse nå te din fordel :-)

Faya