tirsdag 16. september 2008

Eg er hekta....

Eg er hekta på klossen. Veit ikkje kvifor, men eg må bare stå på den. Blir heilt i hundre når matmor legg den på golvet. Det er SÅÅÅÅÅÅ kjekt å trene med den.

I dag har eg flytta bakbeina i full fart inntil matmor. Men så fekk eg ikkje godbit. Ka var det? Eg grein og trødde henne på foten (ho hadde ikkje sko he, he), men hjelpte det? Nei. Blei så sur at eg sette meg. Og vips der kom det godbitar og mykje godord. Rare greier. Det skjedde om igjen og om igjen. Eg er framleis litt usikker på om eg skal sette meg eller om det er like greit å stå. Syns eg kunne fått kost meg litt med reserfart med bakbeina, dunke i foten til matmor og så godbit. Det er jo superkjekt.

Men trur du ho har sansen for sånt. Nei, ho fekk det for seg at eg skulle gjere eit eller anna eit stykke frå klossen. Då sa eg stopp. Eg stilte meg opp på klossen. Her skal det jobbast, ikkje slik tull og tøys, takk! Eg fekk viljen min mot at ho fekk eit par superflotte på plass utan klossen (ho sa ikkje kommandoen, men eg skjønte jo at her kunne eg kanskje innkassere ein godbit eller to sidan ho bare stod der rett opp og ned).

I kveld har eg spist ei heil pølse. Måtte jobbe for den, men det var gjer ingenting. Matmor hadde pakka pølsebitar inn i matpapir og gøymt dei rundt ikring. Måtte leite voldsomt så nå må eg kvile.

Ein sleik frå Ekko

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e rar du Ekko. Du e jo mer hekta på klossen enn ka eg e på mat.