mandag 1. september 2008

Utgangsstilling -target på fingeren

Ekko har altfor mange skeive sitt i utgangsstilling så eg ønskte å gå tilbake til null og trene det som om han ikkje kunne det frå før. Fann fram "Lydighetstrening i teori og praksis" og sette meg mål for kvelden.

Måla var:
  • Target på fingeren utan å ville ha fingeren i munnen
  • Å kunne bevege seg etter target
  • Halde fast på ein gjenstand (dette for å løyse opp i ei øving som kunne bli vel pirkete)

Vi var veldig flinke og kom i gang kl 1730. Torhild og eg jobba saman. Første økt skulle Ekko kun ta snuten borti fingeren. Torhild skulle klikke. Det blei mange gode der han brukte nasen og ikkje munnen. Verka som om treninga eg hadde gjort litt tidlegare på dagen, hadde gjort susen.

Neste økt flyttar eg fingeren litt. Han følgjer, men no kjem munnen oftare fram. Når han har toucha fingeren stopper Ekko. Blei usikker der for skal dei ikkje følge etter så langt eg vil? Eller må eg alltid halde fingeren så langt framme at han ikkje kjem borti? Må sjekke ut den der (tar gjerne i mot kloke råd). Ekko blei meir frustrert i denne økta.

Tredje økt var likeeins. No ein del gode, men òg fleire der han vil ha heile handa mi i munnen sin.

Etter pausen opna slusene på himmelen seg og det blei litt surt å trene. No tok eg apportbukken fram. Ville trene på at han skulle halde. Her var han flink. Og morsom då apporten ramla framover i munnen (men han greidde å halde den fast) då eg frista med godbitar rett framfor nasen hans.

Siste del av treninga fekk han prøve target på ein gjenstand som Torhild holdt høgt og lågt. No var det for meg å klikke dei gongene han ikkje var borti med tennene. Ser at det er ei utfordring eg må trene mykje på.

Og kvifor står det utgangsstilling som overskrift når eg bare har skrive om target? Jo dette er første skritt for å lære utgangsstillingen igjen. Neste steg er inn til veggen med hunden bak og føre han fram og til å setje seg ved sida mi. Eg vil samstundes trene på bakpartskontroll med klossen. Har lese om att det som Morten E skriv i bloggen sin. Gode tips der.

Eg har til og med greidd å skrive treningslogg idag. Ikkje verst. Der ser eg at Ekko ikkje er 80% på target på fingeren så her må eg ikkje setje kravet for høgt enno.

3 kommentarer:

Gro sa...

Så flinke dokker har vært te å være strukturert og til og med treningslogg. Flott! Jeg SKAL og klare å jobbe med dette før torsdag!

Ellers lurer jeg på om du kunne ha byttet target på fing til target på håndflate, hvis det gjør det lettere å unngå at han tar fingen/hånden i munnen. Kanskje litt mindre fristende med en flat hånd enn en fing? Det er vel egentlig det samme om du bruker hånd eller fing eller??
Har ikke sjekket "bibelen" hva den sier altså om akkurat det?

Vet ikke helt i forhold til det med at han stanser når han er borti, må tenke litt på det!

Anonym sa...

Stanser når han er borti...??? Er det frys target det er snakk om her??? Hva skal du eventuelt bruke det til????

Og hvorfor føler du det er så viktig at han ikke gaper over fingeren din?? Det går sikkert an å shape det vekk.

Om du ønsker han skal følge fingeren din lenger så er det jo viktig at du ikke gir han mulighet til å tøtjse fingeren din før du mener øvelsen slutter der. Da slipper du jo det problemet at han stopper opp. Øk gradvis lengden så slipper du frustrasjonen.

Aud Venke sa...

Det er ikkje frystarget, men Ekko er såpass stor at det er vanskeleg å unngå at han kjem borti fingeren. Han skal ikkje gape over fingeren min. Det overføres bare til å gape over andre ting han skal ha som target. Eg syns faktisk det er plagsomt.

Jo kanskje det kan vere smart å bruke heile handa, men eg trur ikkje eg gjev meg enno.