fredag 30. januar 2009

Fellesdekk

Etter kurs for kvelpar torsdagskvelden, bar det til OD og trening for Ekko. Her var heldigvis Gro, Silje, Kari L og Torhild enno. Dei trente eigne hundar så det var bare å ta ut Ekko og setje igang.

Eg tok fleire repetisjonar på stå. brukte den store pipeballen. Han er kjempeflink til å levere den tilbake for tida så det er fryd å trene med den. Fekk mange flotte stå. Bruker både kommando og premierer kontante stå han tilbyr. Neste er stimuluskontroll.

Den økta eg var mest nøgd med, var fellesdekk (aleine). Eg sprang rundt han med ballen, dabba den og styrte på. Det var ikkje alltid han greidde seg, men han tok seg godt inn. Så gjekk eg tom for godbitar. Ka gjer ein då? Jo, legg det inn i treninga. Får han i dekk, går til bilen (med eit auga på han), hentar fleire godbitar og går tilbake. Og Ekko låg som ein gud. Eit stykke i frå han var Timmy og Era ute, men han låg stille. Eg er imponert! Eg må finne fleire utfordringar slik at denne blir bankers i selskapslivet òg ;)

Ingen kommentarer: