tirsdag 27. januar 2009

Shaping. Og litt om treninga i går

Eg må innrømme at då Fanny la ut tilbod om shapingkurs på Facebook, tenkte eg meg om to gonger. Men konkluderte med at Stockholm var vel langt borte og lommeboka var tom. Eg skulle så gjerne hatt eit slikt kurs for eg er ikkje flink med shaping. Og akkurat no har eg lyst til å lære Ekko nokre triks. Har du eit litteraturtips eller to, tar eg i mot med takk.
----
I går forflytta vi oss frå parkeringsplassen på Sola vgs til ein grusbane ved Åsenhallen. Der var det lys og kjempegod plass. Ikkje akkurat slik på parkeringsplassen for tida....
Eg trente saman med Ingeborg og Sander. Dei imponerte med flott fri ved foten og dekk under marsj.
Så var det oss:
Stå under marsj
Ekko har begynt å gjere eit hopp når eg seier stå, så det måtte eg slutte med for å dempe hoppet. Han roa det og fekk etterkvart nokre fine stå. Men eg syns ikkje dei er så gode som dei eg fekk i starten. Han har lettare for å ta eit steg fram for å hente godbiten enn før. Altså kastar eg ikkje fort nok.

Fri ved foten
Han snur fint. Eg må trene på ikkje å følge han (det er visst han som skal følge meg...). Avstanden mellom oss er litt for stor. Eg får drille meir på å forflytte meg sidelengs.

Fellesdekk
Her er han blitt flink. Ingeborg ropte på han, vi kasta wubbaen mellom oss, Ingeborg fekk lyd ut av den osv. Ekko reiste seg ein gong då Ingeborg lokka han, men la seg fort igjen. Kjempebra!

Så måtte eg gå. Men folkens: Eg lurer på om vi ikkje i løpet av februar burde ha ein liten runde på nokre øvingar under lydnad klasse 1? Sånn bare for å sjå om det er nokre øvingar ekvipasjane kan etterkvart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så lurt forslag om å se litt på klasse 1 øvelsene:) Vi blir gjerne med på det!!

Anonym sa...

Selvfølgelig kan me det. Men kjekt om me kan ta dei når Andy e hjemma sånn at eg og kan få varra med.