fredag 9. januar 2009

Rygging, freistingar og ingen melding.

Torsdagkveld var det mørkt og regn i lufta. Ikkje rart vi blir sjuke: Ein dag frost og snø, neste regn...

Det var bare Anne Lise, Torhild og eg som var klar til å trene kl 1830. Vi bestemte oss for å ha ein hund ute om gangen. Etterkvart kom Silje, men sidan systemet vårt med ein hund i 3 minuttsøkter var så effektivt, så fortsette vi med det. Då hadde vi jo mange figurantar ledige ;).

Ekko starta med to økter med rygging. Det går ganske så bra. Han ryggar sjøl om eg òg ryggar. Etter ei stund vil han heller vise utgangsstilling, men tar seg inn igjen. No må eg nok snart sjekke ut neste steg.

I tredje økt skulle vi ha meldetrening. Anne Lise var figurant. Ekko sprang ut, men like ved Anne Lise var det visst gode lukter i bakken. Eg henta han inn for å starte på nytt, men no sprang han direkte til luktflekken. Vi gjorde tre forsøk, alle like mislukka. Då blei premien ein tur i bilen.

Fjerde økt var å bli frista. Torhild hadde latt Era stå ved seg medan to figurantar kasta og trilla ein tennisball mellom seg. Ekko skulle prøve det same, men eg tok ut vår ball. Diverre tenkte eg ikkje så smart akkurat då. Det er yndlingsballen og kan få han heilt gira. Og då Torhild fekk den til å lage lyd, var det null kontakt emd Ekko. Han ville ha den ballen. Vi bytta til tennisballen (trengte jo ikkje starte med lista på 2,40...). Han trengte tid på å lande, men etterkvart fekk eg han til å vere ved meg, sjå på ballen og tilbake på meg for godbit. Dette var ei nyttig øving, skal bruke den igjen. Scotty og Pia gjorde ein imponerande jobb her. Dei viste sjølkontroll til tusen ;).

Femte økt var innkalling. Den gjekk fint.

Og aller siste økt var tur med damene (Scotty var gått heim, så Ekko fekk ha damene sine i fred).

PS: Gjett kven som tok med seg ballen inn i går kveld? Akkurat - Ekko.

Ingen kommentarer: