torsdag 15. januar 2009

Stilige bråstopp

Foten til Ekko såg så bra ut at eg tok sjansen på ein skogtur i dag. Trur han blei litt skuffa då Faya ikkje stod på parkeringsplassen og venta på han :-). Han har sprunge (hatt sine retrieverrykk: vill i blikket og DEN farten gjennom skogen) og kosegåing ved sida av matmor. Labben såg fin ut.

På turen har vi trent på innkalling og skulle trene litt på "stå", men i skogen ville Ekko kun tilby sitt, dekk, fri ved foten. Og alt gjorde han veldig bra. Men rygging - nei, det driv ikkje han på med langt inni ein skog!

Vi har altså begynt på neste steg under "stå under marsj". Han rygger såpass fint at eg bestemte meg for at det var godt nok. No sit eg på huk og klikker straks han begynner på steget bakover. Resultatet er ganske stiligt. Han er rask på alle, men nokre er sånn at eg mest trur han fraus fast. Førebels foregår det i stova og utan kommando.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kult da :-) Dumt ikkje Faya venta i skauen då. Kansje ein an gong. Kjekt foten e bedre :-)