onsdag 27. januar 2010

Det regnar og matmor vil vere inne

Stakkars Ekko. Eg stressar og stressar. Og på toppen av alt tar eg med meg jobben heim så dei få timane vi er saman, blir det lite på han.

I dag blei dagen så masete at eg ikkje orka tur. Altså må hjernen trimmast. Hm, ka finn eg på. Det er shapingtorsdag på aktivitetskurset i morgon. Eg grubla. Det blei shaping med ball. Ekko tar alle ballar med heile kjeften. No skulle han trene på å dytte den med snuten eller labben. Begge deler blei godkjent. Og det er framgang :-). Men hamna ballen for langt borte, tok han den og kom bort tilmeg og la den framfor beina mine. Versegod. Fortsett.

Ellers utviklar vi flat dekk. Det er hunden sjølv som kom med forslag om denne varianten og eg prøver å få den oftare og oftare fram

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Rart det at når ting er litt lenger vekke så tror de at det er andre regler. Har trent litt på egget i det sista. Gjemt det under noe. Og når egget ligger rett foran oss, så går det greit. Men når det er litt lenger vekke så apporterer hu heller gjenstanden egget ligger under. De e rare. Me går nok for fort fram tror eg.