fredag 29. januar 2010

Fotballtalent?

Torsdag kveld var på shapingkveld med Arne. Ekko og eg skulle trene på:
1. fotballstjerna Ekko.. dvs trene å dytte ball
2. Frys på musematte
3. kontroll av apport.

Silje og eg trente i lag. Det er jo både deprimerande og morsomt å trene med Silje når det gjeld shaping for Pia tar det der med glans. Alt får ho til. Ekko blir lite smart ved sida...

Eit nytt fotballtalent.
Aller først - sats på Pia førebels...
Ekko fekk ei kjempestor utfordring. Han skulle lære å touche den kjekkaste ballen han veit (hadde ingen andre med meg). Det blei ein del biting, men eg fekk òg ein del gode. Nå må eg trene på å få stabilisert dei rette. Etter det (nå fulgte eg med på ka Arne tipsa Silje) blir det å touche to gonger, så er det å få han til å dytte ballen....

Frys på musematte
Tja. Han hopper ivrig bort til matta, men eg må vere enormt kjapp for at han ikkja skal ta den i munnen. Eit utviklingspotensiale altså

Kontroll av apport
Kan han halde apporten under diverse forstyrringar? Det gjekk ganske så bra. Men Arne med blikket fekk meg til å sjekke ut om Ekko forstod takk. Hm. Det gjorde han ikkje. Eg må anten seie takk først og så kom emed handa, eller halde handa lenge under hovudet og så seie takk for å sjekke ut om det er handa elelr ordet. Førebels var det mest handa han tolka etter.

---

I dag var det nysnø, sola på veg ned og månen på veg opp då vi gjekk tur. Eg hadde ikkje med kamera, men mobilen har heldigvis slikt den òg:






2 kommentarer:

Lili sa...

Flotte bilder og nydelig vintervær:)

Gro sa...

Skulle jammen ikke tro det var mobilbilder. De var kjempefine.

Eg tror alle våre hundar blir satt i skyggen når det gjelder Pia og shaping, he he.