søndag 2. desember 2007

Nådde vi måla i veke 48?

Tid for ettertanke - nådde vi måla våre? Først ut er matmor.
1. Fokus. Der har vi faktisk blitt betre og det tullet mor lærte på torsdag hjelper til med det
2. Sitje under marsj baklengs. Vi kan krysse av "godt i gang"
3. Gå finare i band. Hm. Eg har hatt gode stunder, men blei litt kokt i toppen i dag då eg møtte Kita. Eg måtte liksom bare dra i båndet for å vise Kita at det var kjempekjekt å gå rundt Mosvatnet med henne. Ho forstår at eg syns det er vanskeleg å møte ukjente hundar. Ho har det litt likt, men har meir kontrollen enn meg så ho kan stå litt nærmare dei. Og det var mange folk og hundar der i dag. Men vi kom gjennom utan utfall begge to.
Chico skreiv i ein kommentar at han hadde begynt med eit band som gjorde det vanskeleg å dra. Mor likte det han skreiv, så ho har tenkt å kjøpe eit. Eg er meir usikker. Trur Chico skjuler noko her. Det gjer nok litt vondt å gå med det.
4. Gå forbi andre hundar. Vi kan vel seie at det målet må stå der i nokre månader.... Eg har hatt eit utfall denne veka. Og eg har faktisk møt ein del hundar. Men mor held meg langt unna dei. Eg trur vi snart må prøve å gå litt nærmare dei ukjente. Er ikkje sikker på om mor tør.....
5. Ho har faktisk vore flink til å la orda "Sitt" og "Dekk" vere i fred. Eg har gjort begge deler utan at ho har sagt det. Er ganske flink til å tolke henne etter kvart.
6. Innkalling. Lite øving på det.
7. Føre treningslogg. Eg trur vi seier at bloggen min er det, men eg ser ho les på lista si over grunnferdigheiter og noterer nokre stikkord i blant.
Konklusjon på mor sine mål: Godkjent.

Mine mål:
1-3. veldig bra. Litt for lite leik syns eg, men stort sett er eg nøgd.
4. Eg skulle aldri skrive Doggie-Zen. Det fantes jo ein vanskeleg variant som ikkje var kjekk i det heile. Og den har eg stritt med denne veka. I dag brukte mor den gamle og kjekke på våre einsame "fellesdekk". Det var kjekt det.

Ingen kommentarer: