søndag 16. desember 2007

Tida går jammen fort

Det er på tide med evaluering av veke 50. Vi har jo såvidt begynt på den syns eg.
Matmor evaluerer:
  1. CDen med nyttårslydar er spela, men Ekko reagerer framleis ein del. Eg liker ikkje tanken på romjula. Her i området er dei så søkkandes rike at dei sender opp rakettar kvar dag frå 3. juledag ( dei har faktisk alt begynt) til langt ut i januar. Det er eit romjulsmareritt. Eg kryssar fingrane for at D.A.P og CDen gjer nytten, men kjenner meg ikkje trygg.
  2. Fri ved fot begynner å bli ei mare. Eg får ikkje til overgangane. Ekko går ut til sides når eg går ved sida av, men han går perfekt når eg går bakover. Har fått tips om å øve han på å ha meg klistra inn til seg. Eg skal stille meg tett inn til, dytte litt i han og gjere han trygg på at dette er noko vi får premie for å halde ut. Han skal omtrent gå med hovudet klistra inn til foten min.
  3. Bakpartstrening er det blitt lite av.
  4. Litt har vi øvd på lausbittet. Han plukkar det opp frå bakken, kjem inn med det, men er ikkje hundre prosent på det å kome på plass med bittet i munnen.

Måla for veke 51 blir dei same. Ved fri ved fot konsentrerer eg meg om nærleik. Og kanskje eg burde begynne å tenke på nokre triks han kan lære i jula :-)?

Ekko evaluerer og set mål:

Enkelt og greit: Måla i forrige veke var perfekte og vi fortset med dei ( godbitar, leik, godbitar...).

Ingen kommentarer: