onsdag 16. april 2008

Bakpartskontroll

Den firbeinte har vore på kennel og den tobeinte på jobbreise, så her har vore lite trening. Men det er jo godt at nokon saknar bloggen vår når det går ei veke utan respons :-)

Forrige torsdag trente vi hopp og vendingar. Her har vi litt av kvart å arbeide med. Sjølve hoppet går greit ( kanskje det bør vere høgare - det eine gjekk han bare over ...), men vi må trene på kontakten mot hoppet og det å hoppe når kommandoen kjem, ikkje før og ikkje etter.

Bakpartskontrollen er det verre med. Eg har nok slurva ein del der. Så no må eg tilbake til veggen og vinklar. Det kom tydeleg fram då vi skulle prøve oss på vendingar. Ein hund som er tett inn til meg og som omtrent ligg som ein C rundt meg når eg vender, var kanskje planen, men Ekko låg meir som ein L eller ein annan "hard" bokstav. I følge treningsbibelen (s445) skal hunden følge meg når eg snur meg rundt min eigen akse. Ja, ja. Her er vi heilt i startgropa:
  1. Ekko sit fint ved sida av meg.
  2. Eg tar eit steg og vrir meg litt (og må hugse at ansiktet skal den vegen eg snur meg og ikkje på Ekko (vanskeleg)).
  3. Følger Ekko med så klikkar eg.

Her var vi i alle fall forrige fredag før han reiste på feriekoloni, så eg satsar på at vi er omtrent der nå òg. Målet er at hunden skal følge meg og vere i riktig posisjon sjølv om eg snurrer rundt meg sjølv. Hovudet skal altså vere ved foten min heile tida. Bakpartskontroll er kjedeleg syns både eigar og hund så her må vi ta eit tak og premiere skikkeleg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gøy du va tebake igjen. Har venta leeeeeeeeenge nå altså :-)

Dette med bakparten e ikkje enkel. Og gå rundt min egen akse e heller ikke enkel. Faya takler den, men eg blir litt svimmel :-)

Håpa me lære masse fornuftig på trening i dag. Kansje me komme hjem med hunder som takler bakpart :-)