tirsdag 8. april 2008

Frisignal

Denne veka er eg visst i hjørnet for deling av gode idear frå andre så no kjem det ein til. Denne er frå Fanny. Tenk deg situasjonar der det er viktig at hunden sit i ro til du seier "versegod" eller "fri" ( ut av bilen, spise, helse..........) og sjå på denne filmsnutten. Kan du bruke denne metoden til å få kontroll over situasjonen? Eg trur jammen eg skal få denne inn i programmet mitt framover. Ekko som sit i ro medan godbitane fell på golvet, Ekko som sit og ventar til eg seier fri. Ja, det vil eg ha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sånn ska me klara Aud Venke. Me har jo vært borti sånn før.

Såg du at canis hadde fått tebake canis utfordringen??? Det blir gøy, men eg tror ikkje Faya klare apportering av pølse altså.

Anonym sa...

Nei, eg såg den og tenkte at den var nok i vanskelegaste laget.... enno...