torsdag 3. april 2008

Rar i magen og rar i hovudet

Ekko hadde nok lurt i seg eit eller anna mystisk i går for utover kvelden var det mest farleg å tenne stearinlys i heimen. Gassen var intens....

Sjølvsagt er det ikkje på kveldsturen slikt skal ut, nei kl 2 på natta er ei strålande tid for slikt arbeid. Straks Ekko kom ut, syns han det var så kjekt så han ville gå langtur. Gjett ka eg ville? Han var like klar for ny runde kl 6 òg. Då kom det ut ein ispinne......

I dag har det vore arbeidsfolk på terrassen. Dei har flytta på hagemøblar og styrt på. Godt naboane ikkje var heime for eg reknar med at det har vore mykje kjefting. Tenk å gå på vår eigedom! Og til og med ta i våre ting! Og med den dårlege magen og den treige matmora så måtte det ende med at det ikkje var fullt så festleg å møte meg i døra i dag. Rart kor det lysar ut av han at dette er pinleg. Ikkje har han fått kjeft for slik og ikkje fekk han det i dag heller, men han gjekk bare forsiktig rundt medan eg vaska opp etter han. Stakkars gut. Eg gav han litt kokt ris og fiskeboller før treninga i dag i håp om at magen ville roe seg.

Det kan vere at ris og fiskeboller hjelpte på magen, det hjelpte i alle fall på humøret. Då vi skulle vise Karin ka vi kunne til klasse 1 i lydnad, hadde Ekko bare lyst til å leike. Til og med tannvising tøysa han med.

Karin har delt inn kursgruppa i 2. Ekko og eg er i gruppa som skal trene med fokus på konkurransetrening. Gler meg til å få tilbakemelding og utfordringar i den treninga. Det var så mange ting som blei snakka om i dag at eg er usikker på ka arbeidsoppgåva var til neste trening, men trur det var vidare arbeid med på plass, fri ved fot og holdt. Får sjekke ut med Karin.

Det einaste dumme med inndelinga er at ikkje heile kremgjengen er i same gruppe. Vi har jo fått eit så godt miljø saman. Kanskje dei andre finn ut at dei òg vil trene mot konkurranse ( treng jo ikkje melde seg på, bare vere perfekt utanom banen :-))? Vi skal i alle fall ha 3 treningar i eigne grupper og så ei fellestrening. Så får vi sjå korleis det går.

1 kommentar:

Gro sa...

Når det gjelder torsdagstreningen så må jeg bare være ærlig og si at jeg ble ganske "utafor" av det hele. Orker ikke skrive noe i bloggen... alt er bare dumt og trist. Føler jo at mitt "hundemiljø" bare forsvant..(uten forvarsel) og motivasjonen for å trene også....
Vet ikke helt (akkurat nå) hvorfor jeg reagerer så sterkt på denne "nivådelingen", men nå gjør jeg iallefall det. Kanskje det hadde føltes bedre hvis det var diskutert i forkant og jeg hadde følt en større mulighet til å "velge selv". Har nok også noe med, som jeg sa, at jeg ikke har det helt greit for tiden på privaten, så da blir det liksom dobbelt opp...
"Hundemiljøet" har liksom vært mitt "fristed" der jeg har hatt det kjekt og fått nødvendig "påfyll på tanken" og fått inspirasjon fra dere alle til å trene videre med Maja. Nå bare "forsvant" det.....
Sånn er det bare for meg akkurat nå..... håper og tror det vil gi seg med tiden....

Ville bare prøve å forklare litt mer om hvordan det opplevdes for meg. Forstår godt dilemmaet med at vi er for mange folk og for lite instruktører, og vet ikke hvordan det kan løses, men i dag ble det bare ikke en god dag.....